Autor Téma: Konverze videa  (Přečteno 6537 krát)

Miloš

  • Host
Konverze videa
« kdy: 15. 08. 2011, 18:05:46 »
Dobrý den,jsem začátečník na PC a senior (59),měl bych prozbu.Fotoaparát mi udělá video sekvence v AVI.Koupil jsem si DVD přehrávač HYUNDAI DV2X708DU a přehrávač mi tyto sekvence nepřehraje.V návodu je napsáno:Přístroj přehrává MPEG-4 video,DVD video,MP3,Video CD,disk compact digital audio,PICTURE CD compatible,KODAK PICTURE CD compatible.Prosím poraďte,který program mám použít(stáhnout),abych mohl video sekvence v dobré kvalitě přehrát na tomto DVD přehhrávači.Předem moc děkuji za odpověď.Miloš

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


monza

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #1 kdy: 15. 08. 2011, 18:17:17 »


monza

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #2 kdy: 15. 08. 2011, 18:20:00 »


Miloš

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #3 kdy: 16. 08. 2011, 18:41:13 »
Děkuji Vám za pomoc-funguje to.Díky Miloš


bitevnik

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #4 kdy: 23. 08. 2011, 21:43:32 »
Prosím o radu.
Jak nastavit převod do AVI,aby se film přehrával v celé obrazovce(ne jen v oknu).Zkoušel jsem několik programů.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Yarda

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #5 kdy: 24. 08. 2011, 06:19:53 »
To není záležitost konverze, nýbrž přehrávače.
Projdi si nastavení svých přehrávačů a zaškrtni "přehrávat v celoobrazovkovém režimu".
Nebo tak nějak to tam bude :-)


monza

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #6 kdy: 24. 08. 2011, 12:10:27 »
Ano,je to tak,a jedna z rychlých možností:

Najeď myší na libovolné místo v okně přehrávaného videa,klepni na pravý,objeví se ti nastavení,které obsahuje možnost přejít na plnou obrazovku.


bitevnik

  • Host
Re: Konverze videa
« Odpověď #7 kdy: 24. 08. 2011, 20:45:22 »