Autor Téma: DVD mechanika  (Přečteno 9271 krát)

Pavel

  • Host
DVD mechanika
« kdy: 12. 03. 2012, 14:05:22 »
zdravim potřeboval bych pomoct, kamarád mi předělával PC a nejde mi mechanika. Když je připojená jen na šťávu tak vysouvá a zasouvá normálně, jenže jakmile připojim kšandu z desky, tak je úplně mrtvá, zkoušel jsem jinou mechaniku a dělá to to samé, nevíte čím to je a jak bych to mohl vyřešit??? Díky moc

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Pavel

  • Host
Re:DVD mechanika
« Odpověď #1 kdy: 12. 03. 2012, 14:07:03 »
ještě bych dodal, že jí ani nemůžu najít v PC


farkraj

  • Host
Re:DVD mechanika
« Odpověď #2 kdy: 12. 03. 2012, 16:10:54 »
zkus vymenit jinou kšandu pokud není chyba ve sbernici tak na jiné kšandě by to mělo makat


Pavel

  • Host
Re:DVD mechanika
« Odpověď #3 kdy: 12. 03. 2012, 19:04:57 »
i jinou jsem zkoušel stále to samé :/


farkraj

  • Host
Re:DVD mechanika
« Odpověď #4 kdy: 13. 03. 2012, 07:57:44 »
To je divné  a má ještě deska v pc jiné vstupy připojení  např. sata  napiš typ desky podíval bych se jaké by se dalo najít řešení

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Pavel

  • Host
Re:DVD mechanika
« Odpověď #5 kdy: 13. 03. 2012, 14:40:51 »
mam msi 790gx-g65. se omlouvam, ale zas tak moc počítačum nerozumim, nevim možné řešení... mam tu i floppy s čtečkama karet a ta mi taky nefachá, fakt nevim už co s tim... Rad bych zjistil jestli to neni nějaká banalita, abych zbytečně nechodil do servisu nebo zjistil, že je deska v háji a já to tomu kamarádovi oflákam o hlavu. Ještě sem zjistil, že když mam připojenou tu kšandu k mechanice, tak strašně dlouho naskakuje počítač. Řekněme, že když je kšanda odpojená počítač se spustí kolem 10 s a s připojenou 45s.


farkraj

  • Host
Re:DVD mechanika
« Odpověď #6 kdy: 14. 03. 2012, 10:45:01 »
tak sem kouknul na ten typ vaší desky  připojení   ide je tam jen 1x  ale máte možnost připojení  sata  chtelo by to vyzkoušet