Autor Téma: hledám program na stahování videa z kamery  (Přečteno 12649 krát)

Rosťa

  • Host
hledám program na stahování videa z kamery
« kdy: 26. 02. 2013, 17:48:18 »
zdravím všechny  potřebuji poradit ze stahování videa z kamery do počítače (podotíkám jsem začátečník) mám hd writer le 1.1 ale je to děs je v angl. a složitý když to ztáhnu tak mám složku videa v m2ts a další 3 složky a obraz se seká . děkuji předem za rady Rosťa

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


benži

  • Host


Kašpi

  • Host
Re:hledám program na stahování videa z kamery
« Odpověď #2 kdy: 26. 02. 2013, 22:11:52 »
Pokud používáš OS Windows, tak je součástí systému je program na úpravu videí Windows Movie Maker. Používal jsem ho k velké spokojenosti před tím, než jsem si koupil program Pinnacle  :)


benži

  • Host
Re:hledám program na stahování videa z kamery
« Odpověď #3 kdy: 27. 02. 2013, 07:01:24 »
Pokud používáš OS Windows, tak je součástí systému je program na úpravu videí Windows Movie Maker. Používal jsem ho k velké spokojenosti před tím, než jsem si koupil program Pinnacle  :)
Pokud by jsi otevřel můj odkaz,tak Movie Maker je uveden mezi prvníma
včetně Pinnacle.


Kašpi

  • Host
Re:hledám program na stahování videa z kamery
« Odpověď #4 kdy: 27. 02. 2013, 07:32:50 »
Pokud používáš OS Windows, tak je součástí systému je program na úpravu videí Windows Movie Maker. Používal jsem ho k velké spokojenosti před tím, než jsem si koupil program Pinnacle  :)
Pokud by jsi otevřel můj odkaz,tak Movie Maker je uveden mezi prvníma
včetně Pinnacle.
Na co si hraješ "benži" ? Copak nemůžu vyjádřit svůj názor, abych podpořil diskuzi? Samozřejmě že jsem četl tvůj příspěvek i s odkazem, ale to neznamená, že se nemohu ještě jednou vyjádřit, přitom nepíšu žádné blbosti, aby jsi mě poučoval.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


benži

  • Host
Re:hledám program na stahování videa z kamery
« Odpověď #5 kdy: 27. 02. 2013, 07:40:06 »
Klídek,já tím nic nemyslel,