Autor Téma: po aktualizaci nic nejde stáhnout  (Přečteno 14079 krát)

Pajina

  • Host
po aktualizaci nic nejde stáhnout
« kdy: 04. 04. 2013, 12:14:07 »
Jsem úplný laik a po automatické aktualizaci Win 7 a aktualizaci antiviru AVG na AVG free 2013 mi nejde z internetu IE9 nic stáhnout. Zkusila jsem i Google CHrome a také nic. Vždy se film, hra apod. stahuje a když je kontrola zabezpečení na konci, tak se objeví byl objeven virus a soubor byl odstraněn. Můžete mi poradit co mám zkusit? Moc děkuji

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Bart

  • Host
Re:po aktualizaci nic nejde stáhnout
« Odpověď #1 kdy: 04. 04. 2013, 15:10:43 »
Pravděpodobně za všechno může přeinstalovaný antivirový program AVG.

Nevím, jestli bezplatná free licence AVG má také tyto možnosti,
ale rozhodně bych zkusil následující.
-
Dočasně vypnout ochranu AVG:

To je možné udělat tak, že v pravé části hlavního panelu vyhledat ikonu AVG, kliknout na ni
pravým tlačítkem myši, poté klepnout na volbu "Dočasně vypnout ochranu AVG",
z rozbalovacího seznamu zvolit, na jak dlouho vypnout ochranu AVG, popřípadě do restartu počítače.
Ochranu AVG lze pak kdykoliv ručně zapnout opětovným klepnutím pravého tlačítka myši
na ikonu AVG a zvolit možnost "Povolit ochranu AVG".

----------------------------------------------------------------------------------------
Dále by také mělo být nastaveno v případě nálezu infekce, aby se soubor neodstranil,
ale aby se zobrazila hláška, co se má se souborem udělat (uživatel může rozhodnout,
zda chce soubor ponechat v umístění, ve kterém je, tak se vytvoří výjimka a upozorňování se již
pro tento soubor nebude zobrazovat - nebo - přesunout soubor do virového trezoru - je možné ho
kdykoliv obnovit do původního umístění, popřípadě soubor nadobro odstranit.):

To se provede tak, že se otevře hlavní interface programu, poté nahoře klepnout na nabídku
"Možnosti" a pak na volbu "Pokročilé nastavení".