Autor Téma: Prosím o pomoc. Přeinstaloval sem win7 64bit (home premium) a nejde mi zvuk.  (Přečteno 11536 krát)

Bláža

  • Host
projíždím celý den fóra a nechápu, proč nikde nemůžu najít vhodnou radu. Zkontroloval sem si reproduktory kdesi ve startu (docela náhodou sem na to najel) a počítač si myslí, že fungujou. Stáhl sem si jakejsi program, co má zkoumat ovladače nebo co a píše mi, že mám zastaralý (ba dokonce prastarý) ovladače na zvuk a hned dva, ale nikdo jinej mi to neříká, jen ten program:D Prosím o radu. Jo mám notebook (jestli na tom záleží) Děkuji.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Franta_Kr.

  • Host
Na tom, co máte za NB záleží a hodně. Musíte uvést nejen značku ale i přesný typ.


Franta_Kr.

  • Host
Také by bylo dobré vědět, zda ty W7/64 byly na tom počítači i původně a přeinstalovával jste je z CD dodaného s ním příp. z partition pro obnovu systému na HDD toho NB, nebo zda tam původně byl jiný systém a vy jste to přeinstaloval z "nějak získaného" instalačního média. A jen tak pro úplnost: píše se "jsem" a ne "sem"  :).


Michal

  • Host
Zdravím,
měl jsem podobný problém. Chce to nainstalovat poslední verze driveru pro zvukovku. Já používám tyto programy:
www.slimwareutilities.com  nebo www.drivermax.com nebo drivebooster od IOBIT.COM.
Nejlepší je drivermax, ale dnes je problém s připojením na server. Pokud budou problémy, zavolejte mi.

Michal   602 350 600


erik

  • Host
Z TÉTO STRANKY REALTEK SI STÁHNI PODLE SVÉHO DRUHU SYSTÉMU OVLADAČ     :http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High Definition Audio Codecs

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Pepa

  • Host
Ja bych ti poradil ale fakt nevim   :-[


Bláža

  • Host
Díky moc. Ste super. V sobotu se nato zase mrknu:) (pardon, jste:D)


Franta_Kr.

  • Host
Podívejte se, jak vypadá zvukovka ve správci zařízení. Zda jsou nainstalovány ovladače, není-li tam někde vykřičník a také není-li tam nějaké nerozpoznané zařízení s otazníkem. Zkuste si stáhnout ovladače podle typu NB a verze OS z WEBu výrobce NB.


Bláža

  • Host
Tak zase mám problém:/ Mám asus A53B a na asus webu je jen A53BY a A53BR (ještě nějakej, ale tam vlbec není možnost win7. No a když sem se pokoušel připojit na wifinu v práci, tak mi to vůbec nešlo mám tu jakýsi širokopásmový připojení VPN a pak nějaký písmenka že PPQRblabla nebo tak nějak. No nevim, jestli si mám ty ovladače postahovat všecky (nevim, kterej co znamená, je tam jakejsi bios, athos (portos) a nejde to přeložit do CZ:D Zatim jste strašně aktivní, moc díky:)


Franta_Kr.

  • Host
Takovéto problémy bohužel vznikají při neuvážených přeinstalacích systému nezkušenými uživateli :(. Nežli se do něčeho takového pustím, tak musím mít jasno, kde vezmu ovladače. Také se může stát, že je prostě neseženete. Pokud na daném počítači už stejný OS byl, je nejlépe si původní ovladače před přeinstalací zazálohovat. Dalším zdrojem ovladačů by měla být instalační média dodaná s počítačem, nebo recovery partition. A pak samozřejmě WEB výrobce. Pro některé z těch modelů ACERů A53B na WEBu ACERu nějaké ovladače pro W7/64 jsou. Pokud nemáte jiný zdroj (viz. výše), tak je vyzkoušejte. U nerozpoznaného hardware, tam, kde nemáte jasno čím konkrétně máte počítač osazen (např. ten wifi adapter), tak se podívejte ve správci zařízení na ID hardware (vlastnosti daného zařízení - karta Podrobnosti - položka Vlastnost vybrat ID hardvaru) a zkuste si je najít na WEBu, nebo použijte některý z těch programů, které vám tu doporučovali ostatní a podle toho pak zvolte ovladač.


Pepino

  • Host
No pokud se pitomc jako ty pustí do něčeho o čem nemá ani páru..podle toho co tu píšeš...patří vzít pořádný klacek a s ním mu nalískat po hubě a zlomit ruce..VOLE NEHRAB NA TO...


Franta_Kr.

  • Host
No, každý jsme nějak začínal, nikdo učený z nebe nespadl. A to, v čem si člověk sám trochu "vymáchá hubu", si pak lépe pamatuje  :). Koneckonců, přidělal starosti jen sám sobě. Horší je, když se někdo takový pustí do správky cizího, což se také nezřídka stává  :(. Já bych ale v tomto případě doporučil obrátit se na nějakého zkušenějšího kamaráda, protože bez elementárních znalostí (jak IT, tak AJ) to tady těžko vyřešíme.