Prosím o radu neb nemám zkušenost co s tím a jak dál. Mám Windows XP. Internet Express 8. Instalovaný Outlook Express co je součástí Windows. Problém: Outlook Express přestal přijímat doručovanou poštu z portálu Tiscali. Odesílat poštu lze. Po vstupu do mail schránky přímo z portálu Tiscali je doručená pošta identifikovaná. Předesílám, že jsem do žádného programu nezasáhl, kromě toho co probíhají automatické aktualizace. Po otevření Outlooku je v info liště text "Připojování", posléze "Autorizace". Vše trvá dlouho. Nakonec se objeví okno s oznámením, že od serveru POP3 nepřišla žádná odezva. K tomu čísla chyby. Parametry Outlook jsou nastaveny správně. Problém nastal z hodiny na hodinu po vypnutí a posléze zapnutí PC. Poskytovatel internetu se k problému nehlásí protože z jeho serveru pošta odchází, Microsoft také ne, protože k Outlook Express neposkytuje již podporu a portál mail schránky také ne, protože do jeho serveru pošta přichází. Že mám Outlook je má věc. Není to chyba nebo problém počítače. Po přístupu do mail schániky Outlooku Express z jiného počítače je problém totožný. Poštu nepřijme ale odešle. Tak co s tím? Nevím si rady. Dokáže někdo poradit? Děkuji.