Autor Téma: Potíž s Outlook Express  (Přečteno 8125 krát)

Miloslav

  • Host
Potíž s Outlook Express
« kdy: 30. 09. 2010, 15:54:06 »
Prosím o radu neb nemám zkušenost co s tím a jak dál. Mám Windows XP. Internet Express 8. Instalovaný Outlook Express co je součástí Windows. Problém: Outlook Express přestal přijímat doručovanou poštu z portálu Tiscali. Odesílat poštu lze. Po vstupu do mail schránky přímo z portálu Tiscali je doručená pošta identifikovaná. Předesílám, že jsem do žádného programu nezasáhl, kromě toho co probíhají automatické aktualizace. Po otevření Outlooku je v info liště text "Připojování", posléze "Autorizace". Vše trvá dlouho. Nakonec se objeví okno s oznámením, že od serveru POP3 nepřišla žádná odezva. K tomu čísla chyby. Parametry Outlook jsou nastaveny správně. Problém nastal z hodiny na hodinu po vypnutí a posléze zapnutí PC. Poskytovatel internetu se k problému nehlásí protože z jeho serveru pošta odchází, Microsoft také ne, protože k Outlook Express neposkytuje již podporu a portál mail schránky také ne, protože do jeho serveru pošta přichází. Že mám Outlook je má věc. Není to chyba nebo problém počítače. Po přístupu do mail schániky Outlooku Express z jiného počítače je problém totožný. Poštu nepřijme ale odešle. Tak co s tím? Nevím si rady. Dokáže někdo poradit? Děkuji.           

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Miloslav

  • Host
Re: Potíž s Outlook Express
« Odpověď #1 kdy: 30. 09. 2010, 16:09:46 »
Prosím o radu neb nemám zkušenost co s tím a jak dál. Mám Windows XP. Internet Explorer 8. Instalovaný Outlook Express co je součástí Windows. Problém: Outlook Express přestal přijímat doručovanou poštu z portálu Tiscali. Odesílat poštu lze. Po vstupu do mail schránky přímo z portálu Tiscali je doručená pošta identifikovaná. Předesílám, že jsem do žádného programu nezasáhl, kromě toho co probíhají automatické aktualizace. Po otevření Outlooku je v info liště text "Připojování", posléze "Autorizace". Vše trvá dlouho. Nakonec se objeví okno s oznámením, že od serveru POP3 nepřišla žádná odezva. K tomu čísla chyby. Parametry Outlook jsou nastaveny správně. Problém nastal z hodiny na hodinu po vypnutí a posléze zapnutí PC. Poskytovatel internetu se k problému nehlásí protože z jeho serveru pošta odchází, Microsoft také ne, protože k Outlook Express neposkytuje již podporu a portál mail schránky také ne, protože do jeho serveru pošta přichází. Že mám Outlook je má věc. Není to chyba nebo problém počítače. Po přístupu do mail schániky Outlooku Express z jiného počítače je problém totožný. Poštu nepřijme ale odešle. Tak co s tím? Nevím si rady. Dokáže někdo poradit? Děkuji.         


Pavel

  • Host
Re: Potíž s Outlook Express
« Odpověď #2 kdy: 30. 09. 2010, 16:19:46 »
radu nemám,ale problém stejný,zkusil jsem kontaktovat helpdesk na tiscali,odpověděli,že se na to kouknou,ale nic se neděje...ted mi to 24 hodin nechodilo a najednou to jde....ale dělá to jen u tiscali účtu,mám tam účty ze seznamu a ty pracují normálně...


Jirka

  • Host
Re: Potíž s Outlook Express
« Odpověď #3 kdy: 01. 10. 2010, 07:09:06 »
Mám stejný problém a chyba je myslím někde u tiscali. Žádal jsem také o vyřešení problému, ale doposud se neozvali. JP


Martin Kos

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 40
Re: Potíž s Outlook Express
« Odpověď #4 kdy: 01. 10. 2010, 13:36:46 »
No s Outlook Expressem nemám zkušenosti ani se schránkou u tiscali ale možná bych zkusil smazat účet pro příjem pošty a vytvořit nový popř. se podívat jestli máte povolený POP3 protokol kdyby ani to nepomohlo vyzkoušejte jiný klient na e-poštu třeba thunderbird,windows live mail nebo český eM-client. Všechy jsou zdarma a velmi dobré, eM-client navíc umí velmi dobře synchronizovat s velkým množstvím webmailů.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Miloslav

  • Host
Re: Potíž s Outlook Express
« Odpověď #5 kdy: 01. 10. 2010, 23:22:59 »
Děkuji všem za projevený zájem i snahu poradit. Vše je vyřešeno. Bastardi na Tiscali (ale jsou i jinde) se neobtěžovali vysadit na net, že nepůjde dva dny poštovní server určený pro připojení Outlooku. Napsal jsem jim "jadrný dotaz" a oni se z helpdeku k tomu přiznali. Ano server nefungoval. Nyní v pátek už ano. 
Miloslav