Autor Téma: převod avi do dvd bez reklamy ZDARMA  (Přečteno 13154 krát)

Radka

• Host
převod avi do dvd bez reklamy ZDARMA
« kdy: 10. 02. 2011, 11:22:33 »
Ahoj, jsem naprostý laik na mateřské a potřebuji program, který by mi zpracoval pohádky z netu v AVI do formátu, který přečte můj starý DVD přehrávač. Prosím, poraďte mi, zda-li něco takového je ke stažení ZDARMA a BEZ REKLAM. Děkuji za odpovědi.... Radka

Reklama

• Stálý člen

Vadim

• Host
Re: převod avi do dvd bez reklamy ZDARMA
« Odpověď #1 kdy: 10. 02. 2011, 16:41:00 »
mel by to umet temer kazdy vypalovaci program vcetne win dvd maker.... ja pouzivam ashampoo burning studio ale nevim jiste jestli tuto funkci podporuje i free verze
chce to zkusit par vypalovacich programu a v nekterem to urcite fungovat bude
vladimis@centrum.cz

Jan

• Host
« Odpověď #2 kdy: 10. 02. 2011, 18:41:44 »
Umí to program přímo ve windows (Movie Maker), nenapsala jsi co máš za perační systém v PC.

Ahoj

Ivan

• Host
« Odpověď #3 kdy: 10. 02. 2011, 22:08:26 »
http://www.pcfreetime.com/   -format factory-   ma cestinu aj slovencinu a je free.prerabam tymto programom rozpravky z netu pre vnucku a aj videa z fotaku.

Radka

• Host
« Odpověď #4 kdy: 12. 02. 2011, 22:17:32 »
pánové, moc vám děkuji za vaši pomoc.  :)
nakonec jsem to vyřešila dle rady Ivana a Krteček už roztáčí DVD v mém přehrávači. ;)
díky!
Radana

Reklama

• Stálý člen

ronnydr

• Host
« Odpověď #5 kdy: 14. 02. 2011, 21:44:33 »
Ahoj, jsem naprostý laik na mateřské a potřebuji program, který by mi zpracoval pohádky z netu v AVI do formátu, který přečte můj starý DVD přehrávač. Prosím, poraďte mi, zda-li něco takového je ke stažení ZDARMA a BEZ REKLAM. Děkuji za odpovědi.... Radka
kdo mi poradi jak upravit film z avi dop formato,co mi prehraje psx3?diky

ALENA

• Host
« Odpověď #6 kdy: 18. 02. 2011, 12:57:38 »
pánové, moc vám děkuji za vaši pomoc.  :)
nakonec jsem to vyřešila dle rady Ivana a Krteček už roztáčí DVD v mém přehrávači. ;)
díky!
Radana