Autor Téma: Zosvetlenie  (Přečteno 7752 krát)

tomas0620

• Host
Zosvetlenie
« kdy: 02. 11. 2010, 10:23:24 »
Prosim vas nevedeli by ste mi poradit ako by som mohol zosvetlit fotografiu??? .....nejde mi len o zosvetlenie pretoze na danej fotografii je  prednet ktory je v uplnej tme....neviem aky to je predmet a hcel by som to zistit dalo by sa to nejako????

Reklama

• Stálý člen

Daniel Tengler

• Profík
  • Jen nejsilnější přežijí ....
    • sw4all.cz
Re: Zosvetlenie
« Odpověď #1 kdy: 02. 11. 2010, 11:08:41 »
Více informací = rychlejší odpověď

tomas0620

• Host
« Odpověď #2 kdy: 02. 11. 2010, 22:03:10 »
diki moc za odpoved ale ja by som este potreboval navod ako to urobit...pomohli by ste?.........znovu opakujem ze to co chcem zosvetlit je v uplnej tme a neviem ani co tam je.....nie je to velka cast len maly kusok...inak ostatok fotky je pekny svetly---len toto je v tme..

Daniel Tengler

• Profík
  • Jen nejsilnější přežijí ....
    • sw4all.cz
« Odpověď #3 kdy: 03. 11. 2010, 05:51:35 »
Já tě raději odkážu na stránku výrobce a tam nalezneš výukové lekce a fórum.
Zde není dostatek místa pro podrobné vysvětlení. Není to pro laika žádná sranda.
Dobře si zazálohuj původní fotografii a k úpravám použij kopii. Abych napsal pravdu, tak budeš muset experimentovat a to jak se stíny, tak s RGB barvou (červená), používat vrstvy atd......

Stránky ZONER zde
Více informací = rychlejší odpověď

jiri

• Host
« Odpověď #4 kdy: 30. 07. 2011, 16:33:33 »
Stáhni si FastStone Image Viewer http://www.slunecnice.cz/sw/faststone-image-viewer/ já mám portable verzi nemusí se instalovat, po spuštění do něj nahraj fotku poklepej až se roztáhne přez celou obrazovku, najeď na levý kraj vysune se lišta tam vyber nastavení osvětlení a na liště co se objeví dole posuvníkem Stíny zkus stíny zesvětlit. Jestli je tam ještě nějaká kresba tak tam něco uvidíš. Složitěji a s nadějí na větš úspěchem pak jen Photoshop.