Fórum Slunečnice.cz
Hlavní témata => Operační systémy => Téma založeno: alena 17. 07. 2012, 20:31:23
-
nemohu se dostat na svúj účet alertpay,stále mi to píše:zjistili jsme použití proxy,zakažte a zkuste znovu,prosím poradce co s tím děkuji alena
-
Dobrý den,
napište v jakém internetovém prohlížeči se to zobrazuje !!
Internet Explorer ? Firefox ? Chrome ? Opera ?
Odstranění proxy:
http://www.library.kent.edu/page/14299
-
MOZILA FIREFOX zaím moooooooooooooooc diky
-
Nástroje =>> Možnosti =>> Rozšířené (horní menu) =>> karta Síť (dolní tabulka) =>> klepnout na tlačítko Nastavení připojení =>>
a) buď Použít nastavení proxy serverů systému
b) nebo Bez proxy serveru
=>> potvrdit a restartovat Firefox
-
jsem trotl ,já v té nabýdce nemohu nalézt -horní menu,co to je prooosím
-
tak jsem postup zvládla,ale nefunguje to ,stále mě to nechce pustit,použila jsem -za kázat proxy alena :'(
-
V tomto případě doporučuji stáhnout a nainstalovat Spybot zde ze slunečnice a oskenovat PC, odstranit nálezy.
http://www.slunecnice.cz/sw/spybot/ (http://www.slunecnice.cz/sw/spybot/)
-
tak jsem to založila,žádný problém to nenašlo,proxy jsem vyrušila i historii a stále mně to nepustí a přitom dnes v práci jsem se do alertpay v pohodě dostala,děkuji za vaši trpělivost,ale nejraději bych to vyhodila z okna alena
-
Zkoušela jste i jiný prohlížeč?
Internet Explorer popř. Operu ?
-
dnes další pokus o otevření a HUUUUUUUUUUUUUUUUUUURÁ FUNGUJE,proto chci moc poděkovat Alena ::)